Hvordan handle
Slik kjøper du gaven
Hvordan handle som privatkunde
- Velg gavene du ønsker og legg de i handlekurven.
- Registrer deg med navn, adresse og e-postadresse.
- Velg om du vil motta kort i posten, eller om du vil at det skal sendes som et e-postkort. Velger du å motta et kort i posten, vil det bli sendt hjem til deg. Velger du å sende et e-postkort, må du fylle inn mottakers navn og e-postadresse i tillegg til en personlig hilsen. Kortet vil bli levert direkte til din e-post slik at du kan videresende kortet til den du ønsker.
- Velg hvordan du ønsker å betale for gavene: Du kan betale med VISA eller MasterCard , Vipps eller få tilsendt en giro i posten.
- Du vil i løpet av kort tid motta en bekreftelse pr. e-post av bestillingen.
- Du har rett til skattefradrag på beløpet. Dette melder Norsk Folkehjelp inn automatisk til skatteetaten.
- Mens du venter på gavekort fra oss, jobber Norsk Folkehjelp for at gaven kommer frem til de i verden som virkelig trenger den mest.
Hvordan handle bedriftsgaver
En meningsfylt gave til ansatte og kunder. Det å finne gode gaver til ansatte, medlemmer og kunder er ikke alltid like lett. Norsk Folkehjelps symbolske gaver viser til det juletiden handler om, det å gi – og spre glede og omtanke. Mange ønsker også å benytte symbolske gaver som gaver til innledere på konferanser eller kurs eller ved andre anledninger.
Kortene kan bestilles her i nettbutikken.
Vi kan også skreddersy løsninger for din virksomhet, enten du vil sende trykte kort eller e-kort. Dere kan også kontakte oss direkte for hjelp, informasjon eller en uforpliktende samtale om eventuelt annet samarbeid.
Ta gjerne kontakt med meg:
Markedsrådgiver
Helga Forus
Telefon: + 47 41 41 66 83
e-post: HelgaF@npaid.org